powiedz tak!

IMG_4948

kocham wiosnę strasznie mimo ,że funduje mi co rok alergiczne katusze ale popatrzyłam sobie właśnie na statystyki i pomyślałam że mam już obowiązki. strasznie mi fajnie ,że czytacie co piszę.

albo przynajmniej oglądacie obrazki ,które wrzucam.

znajoma bloger-ka powiedziała mi ostatnio ,żebym nie cisnęła się na ambitne teksty bo i tak wszyscy tylko obrazki oglądają (chyba u Ciebie!!!) nie odebrałam tego personalnie. a może powinnam?!

dziś ponieważ chce mi się już spać i nie oglądałam pierwszego odcinka nowej serii Gry o Tron i czeka on na mnie i woła – będzie mało tekstu a dużo obrazków. bo rzecz będzie o ślubie. a dokładnie o bannerach na ślub ,które uszyłam dla mojej siostry-blogerki-wymataczki!

otóż, moja droga siostra wymiataczka blogowa Enjoy Your Home poprosiła mnie bym jej zrobiła ślubne bannery. takie słitaśne jutowe proporczykowe cuda do sesji ślubnej. aaa no i poduszeczkę na obrączki. wiadomo stres i trema były bo jako (wtedy) matka niemowlaka bałam się wszystkiego co nie było związane z przewijaniem i karmieniem! i pomyślałam ,że pół biedy te bannery – ale k… poduszka na obrączki!!!przecież oni będą po wieki wieków amen o niej myśleć jak ją zwale! przecież na nich jechać będą te złote cuda co po nich już tylko w zgodzie i wierności! ja nie chce być odpowiedzialna za żadną cudzą wierność!!! czemu mnie nie poprosili żebym posprzątała wc or something!! Przecież jestem matką sprzed tekstu Weź się za siebie kobieto! | Annc.

NO ale dobra, wdech wydech umiesz. tylko zapomniałaś ,że umiesz. powiedz tak! powiedz tak! sobie mówię!

twoja siostra uwierzyła ,że umiesz. a ona jak już pisałam jest wymiataczem wizualnym wiec rób i nie gadaj.

no i zrobiłam. było fajnie. sprawiło mi dużą radość oglądanie tego na zdjęciach (oczywiście juta się strasznie gniecie więc irytują mnie trochę te zagięcia ale biorę to na klatę)

kilka rad jak zrobić coś takiego: tak jak nie ma problemu z bannerami kwadratowymi bo poprostu składa się prostokąt na pół i przyszywa do sznurka, tak z trójkątem jest gorzej bo trzeba go równo wymierzyć. moje super równe nie były bo miałam jeszcze wtedy wstręt do to precyzyjnej roboty! ale wam radze mierzyć. ponadto lepiej uprasować jutę. stemple zrobiłam z piankowych puzzli dla dzieci. idealne były. czekają na jeszcze.

ślub był piękny, zupełnie magiczne wesele (nie jestem fanką wesel tradycyjnych ale to było 100% świetne) ja miałam wrażenie że pomogłam i zrobiłam coś istotnego dla rodziny!
God bless America!!

i foteczki:

Ludmiła i Damian-455

Ludmiła i Damian-454

Ludmiła i Damian-398-2

Ludmiła i Damian-410

Ludmiła i Damian-449

Ludmiła i Damian-486-2

ps: to są piękni ludzie. porostu piękni. a do tego to takie młode ambitne jednostki. z energią. w polityce by mogli działać ale za moralni. chyba 😉

6 thoughts on “powiedz tak!

  1. O matulu, ile dobrych rzeczy na mój temat w jednym poście, dziękuje, za to i za te banery :))) Dzięki Tobie spełniło się jedno z moich marzeń 😉 Proszę nie wątpić w swoje umiejętności i szyć co tylko podpowie głowa i serce ❤

    Polubienie

Skomentuj

