ja i moja cisza!

to taki post na lenia. foteczki zamiast wypocin słownych. bardzo cenię takie czyste doznania wizualne. znam kilka osób ,którym bezdźwięk dodał by uroku. sama o sobie też mogę to powiedzieć i pewnie nie tylko ja. nie jestem urocza ale czasem lepsza bez dźwięku. psy są super bez dźwięku, koty rano jak ciche to fajne, samochody i maszyny też bym dźwięku pozbawiła. no i najwięksi mistrzowie po odebraniu fonii to dzieci!!
ach jak by przycisk „mute” przy każdym z nich zmienił nam życie! naprawde bym go nie używała w nadmiarze, tylko czasem, np jak wnoszę ciężkie zakupy po schodach – wtedy lubię ciszę. jak jestem chora lubię cisze – jestem naprawdę chora 3h w roku więc należy mi sie! lubię też ciszę gdy dziecko śpi. wtedy przycisk „mute” może być na wszystkim. po pierwszej minucie ciszy lekko jeszcze piszczy w uszach, trochę człowiek otumaniony jest – walczy z lękiem czy już śpi czy tylko czaii się i zaraz otworzy oczy! jednak gdy oddech się uspokaja i jest regularny i twarz łagodnieje i wypływa ta błogość i bezbronność z dzieciaka. i już wiesz zę za nim tęsknisz. i zamiast iść żyć choć godzinkę czy pół, to gapisz się w tej ciszy na to cudo, takie piękne i miłe – bezdźwięczne!

ps. moja córka ma prawie 3 lata a ja nadal za nią tęsknie jak usypia. nie dogodzisz.

DSC_2876
cicho sza…

DSC_2878
błogość

DSC_2879
towarzysze i opiekunowie zawsze na służbie!

DSC_2880
i lampart z lotniska sie zmieści

DSC_2888
i czy ja się jeszcze zmieszcze?!

2 thoughts on “ja i moja cisza!

  1. Ja dziś rano oddałabym życie za ,,mute”. Wczoraj wieczorem byłam wściekła, że Mania nie chce spać, a godzinę później kiedy już zasnęła, leżałam koło niej i trzymałam ją za rączkę. Matce się nie dogodzi, to prawda

    Polubienie

Skomentuj

