zazdrość motorem do szycia!

jestem troszkę uzależniona od pinteresta. lubię ogladać piękne obrazki, wnętrza domów, fotki z pięknych miejsc na świecie, moda – potrafią mnie całkowicie wkręcić! mam stosowną aplikację na telefon i zaraz po plotkach i fejsie to właśnie pinterest jest głównym zasysaczem mojego czasu. ogladam modę i pinuję wszystko z myślą ,że jak już przestanę chodzić w ubraniach matki noworodka to napewno będę tak właśnie wyglądać.

a połowę z tych rzeczy to już napewno sobie uszyję!!

a drugą połowę wytatuuje!! taaak, nawet już wiem gdzie i u kogo! (mam wielką słabość do inked skin – moja skin będzie rozdziewiczona tatuażem już pod koniec maja!! YAY!!!)

ale wracając do pinteresta to jest to moj hit!!

a hitem w hicie są girlandy do pokojów dziecka!!!

(girlandy to takie proporczyki połączone sznurkiem)

ach jakim one mnie napawają zachwytem, jak zazdrośnie patrzę na te idealnie porządne białe wnętrza skandynawskich pokoików gdzie jedyną ozdobą jest girlanda i surowa prycza!! i biało wszedzie!! i tylko girlanda! dzieci z takich minimalistycznych pokojów pewnie nie placzą, ich nieprzebodźcowane móżdżki kołysane przez cichą biel i surowość wnętrza pewnie nigdy nie będą obciążone żadnymi wielodużoliterowymi syndromami! ach te błogie białe móżdzki jak obłoczki!

moja tęsknota za bielą wynika pewnie z jej całkowitego braku w moim otoczeniu. trochę na własne życzenie.

ponieważ moje dziecko pokój ma nie jak z pinteresta tylko jak z ikei postanowiłam jej chociaż taką girlandę uszyć! należy jej się!

nie powiem żeby to było jakieś turbo trudne pomyślałam. wystarczy pociąć materiał na kwadraty, złożyć na pół i złapać to wszystko w lamówkę! miałam już do czynienia z lamówką i wiedziałam ,że jest tylko z pozoru miła, tak naprawdę to z niej podlak i kombinator!

ale udało się! moje dziecko ma girlandę! (nadal mam wątpliwość czy to się tak nazywa)

a ja mam poczucie ze zrobiłam coś fajnego własną pracą. i wrzucę fotki na pinteresta! może kogoś to kiedyś też zainspiruje i pomyśli ,że w tym pokoju to pewnie geniusza wychowali!

a wychowali!!

ps. moja rada przy szyciu: porządnie trzeba wyprasować materiał przed szyciem a po krojeniu. ułatwia to bardzo.

DSC_2793girlandaDSC_2794DSC_2803DSC_2810

Skomentuj

